Who knows what tomorrow brings


I miss this

Silken helg asså. Har både varit på chili med pappa och mina vänner, varit insnöad hos mamma o pappa utan el och tagit det sista från lägenheten och flyttat därifrån nu några månader framöver. Älskar att vara ledig och älskar allt mys nu när snön ligger på marken. Känner mig så lyckligt lottad med att ha min fina familj och mina fina vänner nära till hands alltid. Och det bästa av allt är att hela julhelgen är hela familjen samlad och ska sova/bo hos mamma och pappa. Precis som när vi va små. Alla är lediga och alla är fyllda med så mycket julkänsla och mys. wiie.

Hatten av för olle hedberg, sikken kille.

I morgon är det måndag och jobb. Vem fan är det som spolar förbi helgerna, och varför är helgerna så löjligt korta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0