we have it all

usch vad det gör mycket när man sover dåligt. Sov uruselt inatt och nu är jag helt seg och nacke/rygg gör ont. blää. en sak som är positivt är iallafall att solen skiner. Det är så fint, trots att det är skiit kallt ute. Vägarna va bättre idag men dom är fortfarande räliga. Hatar att köra när det är så här. Ryktas om att det ska bli snöstorm på torsdag. Hade endå varit mysigt att bli insnöad med min kära familj över helgen. Massa mys och då är hela familjen komplett. yes, lillsis kommer hem på fredag så efter hon har båda fötterna på skånskmark kan gärna snön få vräka ner hur mycket den vill. Det kliar mig inte i ryggen, bara jag får ha mina nära och kära runt om mig :)
Sitter iallafall på jobb nu, pratade nyss med mamma och jag saknar henne och pappa skit mycket :$ jaa, jag är vuxen men har man världens bästa föräldrar så har man. Undrar såå hur det ska gå i thailand utan min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0