don´t look back in anger



Igår va det förfest hos fredde sen 20 års fest för Linda.
Hon blev mycket glad för gummistövlarna som vi gav henne. =)
Hade förövrigt en skit trevlig kväll dock önskar jag att inte alla tvuget ska dra
upp problem och svartsjukedrama på fyllan. väldigt onödigt.
Tog samma taxi som öbbe hem runt 4 i morse. och somnade nästan direkt.
vaknade i morse klockan 10 av att claes ringde och kunde inte röra mig, ryggen
och nacken gjorde så ofantligt ont. Tog en tramadol. En halvtimme senare va han hos mig.
Sen har vi bara legat orörbara i min säng, jag pga att jag blir helt cp i hela kroppen och huvudet av tabletterna
och claes för att han va så bakis.
Nu sitter jag hos mamma och pappa.
myspys.
Var fan har denna helg tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0