They don´t care about us



Under den senaste timmen har jag bokstavligen talat slåtts med herr blund (heter han ens så?) han har envisats med att slänga lite trötthets pulver över mig. Men nu när jag satte mig ner kom han med två stora säckar och tömde dom över mig som om jag vore någon jäkla soptipp. Men tjii får han, jag har köpt pepsi och tom och jerry kex. där fick du din jäkel.
och nu när jag blev trött kom bensmärta, huvudvärk, rygg och nacksmärta som ett brev på posten. YES. Älskar detta.
Har iallifalli haft en dö bra dag på jobb, inte för att den är slut än men änsålänge har den varit goooddie. Efter jobb är det hem till lägenheten (och det stillar mig inte ett dugg när jag ser att folk heter att det är kaos på motorvägen) och träffa han som ska hyra min lägenhet och lämna nycklar och sånt trams. sen åker jag nog hem till mamma och pappa o nannar där. har ju alla mina kläder o annat trams där så :)
Nä nu ska jag njuta av mina tom och jerry kex som jag varit så sugen på så länge. Tjooohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0