The first cut is the deepest


En bråkdel av allt


är så sjukligt glad att jag inte skulle jobba idag. För efter att ha pratat med folk som har varit ute och kört har vägarna varit glashala. och på motorvägen har folk krockat och legat i 50 km/h. Kajana (med bebis i magen) krockade i morse och skönt nog hände inget allvarligt. Tror jag överreagerar när det gäller det mesta med detta väder men det med olyckan ligger i bakhuvudet. Vill aldrig någonsin uppleva det igen. Så denna vinter tänker jag tänka på mig själv och sen skita i vad alla andra säger.. gutt.
I morse vaknade jag av doften av nybakta bullar och kakor hemma hos mamma o pappa. och sen när man kollar ut är allt vitt. Älskar det. känns att julen börjar närma sig med stora steg. Sa till mamma innan just nu önskar jag att jag gick i skolan o hade jullov. Tänk att få tillbringa varje dag med sina nära och kära. Bara massa mys, bak, pulkaåkning och ännu mer mys.
Annars då?
Jag och sis tog tag i det där med att packa igår, 7 sopsäckar fulla med kläder blev det. och mina underbara föräldrar har köpt Klädstänger till mig, så idag har jag tillbringat min tid på att hänga upp och vika kläder. Känns döö bra att bo hemma över julen... =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Mysigt att ha dig här hjärtat. Älskar dig

2010-11-24 @ 15:00:01
Postat av: nadja

det vet jag att du tycker mammi ;) love you 2

2010-11-24 @ 18:56:32
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0