take me to the place where you go, Where nobody knows if it´s night or day

nu har jag intagit soffläge efter en mysig kväll hos mamma och pappa! Pappa fick en skit snygg stickad tröja av mig och sis stod för maten och efterrätten. Blev en jätte lyckad kväll och när jag åkte där ifrån såg pappa rätt nöjd ut.
Har nyss varit ute på kvällspromenad med älskling, som just i denna stund ligger och gnagar på ett jätte ben som hon har fått.
Imorgon bjuder mammsen på lunch sen ska jag jobba. Ska bli skönt att komma in i rutin igen fast att jag vet att min kropp hade tyckt att det skulle vara dö skönt att bara ligga i sängen hela dagen. men icke. Nu är det dags att ta sig tillbaka till vardagen, sakta men säkert.

Annars då?

Fick massage av mammsen idag. ont som attan men nu käns det bra igen. Dock är rygg och nacke långt ifrån bra men absolut på bättringsväg.
Måste bara säga tack igen till min underbara familj och vänner (speciellt Claes, linda, evelina, amanda och tim) som har funnits där och pushat och stöttat och bara funnits. Det betyder så mycket.



Claes, per och (en snorig) jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0