Something´s gotta give

ligger i min säng, fortfarande. vaknade för drygt 1½ timme sen. känner att ryggen värker men har beslutat mig för att ligga kvar till mina tabletter kickar in. Ska iväg o handla med sis kl 1. sen ska vi till pappa och fira fars dag.
för att lugna allas nerver angående mitt förra inlägg så efter jag tagit den där duchen känndes allt mycket bättre. sen dröjde det inte länge innan classe kom så hade vi uppesittarkväll med one tree hill.

Denna helgen har varit lugn. och det är skönt. igår lagade jag o linda världens middag och kollade film innan vi sussade sött. dock blir man alltid väckt mitt i natten när ens vänner är ute o svirar. 03.20 och därefter har vi sovit urkasst. nu är iaf linda på jobb och jag ska snart ta tag i mig själv. ska bara ligga en liten stund till..

Kommentarer
Postat av: Timtilde

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-08-05 @ 15:26:16
URL: http://timtilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0