some kind of trouble

För exakt en vecka sen följde linda med mig hem och idag lämnade jag henne när jag åkte till jobb. Min lägenhet känns tom. jag saknar att ha någon här. men jag äter chokladbullar och dricker coca, bara för att.
Btw har det hänt en del sen sist jag skrev.
Flytten blev flyttad tills nästa månad, jag  och linda har målat lillsis rum, jag har målat hallen hos mamma o pappa, har packat en del, träffat vänner, har haft en HELT vit helg (alltså utan sprit och utgångar, första gången på jag vet inte hur länge), sovit länge om nätterna, haft Xbox kväll hos mamma och pappa, inventerat på toppen i höllviken med linda (skit skoooj), städat lägenheten och haft mys. 

Förövrigt saknar jag amanda, båda amandorna. 
och idag är mina tankar hos evelina. Varje sekund tänker jag på mitt hjärtegryn. <3

Har insett av familjen och vänner är det viktigaste som finns. Finns inget som kan bytas ut mot något av det. hellst av allt hade jag velat ha mina vänner och min familj runt mig 24/7. då hade livet varit underbarast.  

i morgon börjar jag 8 och nu ska jag sluta blogga för ikväll. hojhoj

Kommentarer
Postat av: Eve

tack för att du visat att du finns för mig gumman . älskar dig <3

2010-11-01 @ 20:30:03
Postat av: nadja

det vet du att jag gör mitt hjärta, alltid. älskar dig

2010-11-01 @ 21:21:02
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0