Nothing can come between us if you just hold my hand



Sitter på jobb och dricker te. Min hosta är hemsk och näsan rinner. Men trots detta är det fina fisken. Rygg och nacke försöker jag ignorera och det gillas nog inte, för då och då känns det som om någon sätter en kniv i mig. Underbart. Känner iallafall att jag lever.
Åkte hem till mamma och pappa igår efter jobb, där sis också va. Så det blev mys där hela kvällen sen nannade jag över där. Tror nästan att jag kör hem där ikväll igen eftersom jag börjar 8 i morgon. japp, jag jobbar en onsdag men är ledig på torsdag. och denna dag ser jag verkligen framemot.
Har inte mer än såhär att säga. tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0