God bless the broken road


En fantastisk bild på mig, claes och våra luftgitarrer


Sikket väder! gick upp klockan 06.30 i morse för att duscha (eftersom jag haft en svettig natt med mardrömmar) och gjorde vid mig för jobb. Skulle börja klockan 8 idag, men det va bara till att glömma. Pappa kom knappt inte iväg till jobb och efter att ha fastnat 2 ggr på vägen ringde han och sa att det va bättre att jag väntade att köra till plogen har varit där, Efter att 2 bilar kört av vägen och befann sig i diket kom plogen. 2 minuter efter va vägen lika jävlig igen pga att det snöar som fan och att det blåser.
Tydligen är vägarna usla och inte alls är lättframkomliga. Så snart kommer väl pappa tillbaka från jobb igen. Blir iaf en mysdag med mamma eftersom hon inte kan ha kunder idag. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0