but she cries in the night, just to try to hold on

"inatt testar jag att gå och lägga mig utan smärtstillande"
vaknar upp med näseblod och sån jävla smärta i rygg och nacke. jag vill bara att detta ska gå över. tycker inte alls att det är skoj och när jag tar mina tabletter har jag inte ont men då mår jag så jävla dåligt. blir så yr och spyfärdig.
mycket gnäll nu förtiden, men också mycket smärta. och det tar så mycket energi av en att försöka "må bra" eller va glad. därför är jag alltid trött. men jag ska klara detta. inget snack om saken.
jag ska klara det lika bra som jag klarade av att köra bil igår när claes tvingade mig.

som jag sagt innan är jag glad att jag har min familj och mina vänner. vad skulle jag gjort utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0