Broken vase

Underbara fredag. Älskar fredagar. känner sån glädje från alla håll och kanter. wiie.
Har tillbringat dem två senaste nätterna hos amanda med henne. Känns som om jag har hoppat från soffa till soffa och säng till säng den senaste tiden. Har fått för mig att det inte är roligt att sova själv, inte för att vi är vakna hela nätterna utan det känns så mycket bättre att gå och lägga sig och att vakna med någon annan vid sin sida.
Igår hade vi mys, först vaknade jag upp hos henne sen kom evelina dit en stund därefter körde jag till mamma och pappa o målade sen körde jag hem en snabb runda. Därefter hämtade jag upp amanda så körde vi till höllviken och handlade o hämtade linda sen blev det matlagning och mys. Claes kom också förbi.
Sen när klockna blev mer tog jag o amanda en promenad med gino innan vi gick o la oss.

i morse ringde klockan kvart i 9 och då va det dags för jobb. sen när jag slutade åkte jag hem o duschade sen iväg till sis och tog en fika och hon fixade mitt hår. nu sitter jag här hemma med hög musik, en cider brevid mig, en renstädad lägenhet och klar för kvällens bravader.
känns underbart.
Väntar på att claes ska sluta så vi kan åka hem till fredrik som har födelsedagsfest/inflyttningsfest. ska bli skit trevligt.
Sen i morgon är det maskerad och på söndag ska jag och bigsis hälsa på lillsis. Mycket givande helg. just love it!
och det bästa är att jag kan festa med rent samvete eftersom jag hade en helvit helg förra helgen. jiiiiaaa.

Tackar och bugar för mig. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0