so where are do we go from here

usch mycket att göra och mycket som händer.
mycket känslor och mycket tårar den senaste tiden. som alla säkert vet så försvann lilsis i onsdags. så det har varit mycket (förmycket) att tänka på.
har jobbat i helgen och igår efter jobb åkte jag till linda där tjejerna va. blev en impuls utgång för min del och då har man alltid roligast. jag hade dö ball iaf.
sen när det började ljusna trippade jag och evelina hem till mig och tillbringade första natten i lägenheten.
sweet. jag älskar den.
tack för all hjälp mamma och pappa. ni är underbara.
så idag har vi fixat där lite, så nu är den helt klart.
har även hunnit med att fira mamma och även mormor.dö mysig dag. love you.

fick även reda på att farmor dog i morse. =( vila i frid farmor. hoppas du har det bättre i himlen.
nu ska jag vara social sen ska jag nanna. i natt sover jag hos mamma och pappa.
o i morogn börjar en ny jobbevecka. men har bokat in mys med mina tjejer på onsdag. wiiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0