jag använder vinterjacka igen. Im cold

det känns som om att det ända jag gör om dagarna är jobbar, äter och sover. men trots det så får jag inte tillräckligt med sömn. jag är trött KONSTANT. hela tiden. döö jobbigt. lat har man också blivit så smink tillhör inte vardagen längre. endast på helgerna. knappt då heller. illa.
bilen har pajjat så idag om ca en halvimme ska jag o pappa kolla bil. vill ha en Audi men det blir nog en Peugeot igen. jag trivs med dom bilarna. går som ett skott och är bensinsnåla. vilket fall som hellst ska jag ha en röd bil denna gången. jag gillar rött. fast jag har lila nagellack för tillfället.
Zita väckte mig 5 i vanlig ordning i morse. sen blev det mys till 6 därefter gick vi upp på riktigt.
fixade massa ärende o telefonsamtal sen kom hanna o hämtade mig (känner mig sååå hjälplös utan bil) åkte till Emelie och Sezar. blev en tripp till limhamnsfältet, hade självklart köpt med oss mat också. jag och sezar trippade ner till havet och han ville tvunget träna på dom sakerna där hundarna tränade. han är söt han.
efter det åkte vi hem till emelie och Sezar, där blev det mys sen kom Ika oxå.
för en stund sen lämnade Hanna mig och jag hoppade in i duschen, slängt in en maskin tvätt och nu väntar jag på daddycool.
förhoppningsvis är jag bilägare till en fungerande bil ikväll igen.
ikväll ska jag sova tidigt, känner mig febrig och påväg till att bli sjuker trots att mamma proppade i mig vitaminer i morse. ibland är det skönt att bo hemma hos mor och far.

jahapp känns som det händer mycket saker nu i maj. nästa söndag åker jag och Sis därefter får jag nycklarna till nya lyan. blir bra, känns bra!

ska dra hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0