I wanna be a billionaire

känns som om att det är söndag idag. grått och tråkigt. en bakis dag.
igår jobbade jag. sen mötte jag upp killarna och vi åkte till Classe och öbbe. där blev det dricka sen stack vi ut. jag och grabbarna, till chili. tjejerna skulle visst jobba hela helgen och ingen ville ut. men jag hade otroligt skoj endå. blev en del och det har jag fått känna på idag.
har iaf tillbringat dagen (efter att jag gick o la mig 9 i morse och sov till 12) på centersyd med sis och svåger.
har även hunnit packa resväskan.
efter det har jag bara tiillbringat min tid med min familj. jag älskar min familj. det är dom ända som jag vet var jag har och som jag vet är med mig 24/7. det är dom jag delar mina hemligheter med och när jag är ledsen/glad är det dom som får höra det. jag har ingen bästis länge. och jag har ingen vän som man hör av sig till flera gånger om dagen. jag har ingen vän som jag ska resa med i sommar. låter dystert och buttert och det är det med. känner lite besvikelse, det får man lov visst?!
jag nöjer mig med min familj för det är det bästa jag har och det räcker gott och väl för mig.
i morgon och en vecka framöver kommer jag iallafall njuta. har semester och kommer tillbringa den på Rhodos med sis.
när jag kommer hem är det bara tre dagar kvar till jag är malmöbo på papper och har mina nya nycklar i handen.
ha det bra i sverige. hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0