I can feel your heart beat through my shirt

igår va det jobb. va hemma lite över 4 sen bestod dom andra timmarna fram till 21 av mys med daddycool. slängde på mig lite kläder och smink sen begav jag mig till vellinge för att hämta hanna på jobb. sen tog vi färden hem till Rebecca där hon, evelina och linda satt och smuttade på vin.
när klockan blev lite mer körde vi till Mellenium. hej baberiba. mina fina pojkar kom också dit så det blev en hel lyckad kväll förutom att jag va dö lack när vi skulle hem. på allt och alla. fulla människor asså.
sen va jag taxi hela kvällen kännde det som. men sånt är livet när man är snäll (?!) och ställer upp haha.

idag va det uppstigning vid 10. fixade ett ärende och mellan landa hos rebecca igen där tjejerna låg o segade. snackade lite skit och så sen stack jag hem till pappa. nu lagar vi mat och sen ikväll blir det nog dricka och utgång kanske. blir lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0