Holiday in spain

lördag lördag lördag. underbar dag. efter jag hade käkat med pappa körde han mig till vellinge. där blev det dricka med tjejerna. hanna följde inte med för hon hade gjort av med sin plånbok (som jag igår hittade i min bil) grabbarna kom också. hade döö ball. sen tog vi taxi till stan. bestämde oss för att bojkotta chili. men var slutade det? jo på chili. som vanligt. men det är kul när man känner alla som jobbar där o så. =)
iaf jag drog lite över 2. hade en döö nice kväll/natt somnade vid 5 halv 6. och blev väckt vid 10 av grannens musik. försökte lösa det där med hemfärd men som tur har man världens bästa pappa.

pappa hämtade mig lite i 12 i stan igår. hem och duscha sen blev det mc donalds drive in till frulle. sen blev det jobb ett X antal timmar. va sååå död. efter jobb åkte jag till emmeli där hanna och sezar och va. satt och snacka lite skit där sen begav vi oss hem till becca där linda oxå va.
låg och tittade gossip girls. lägenheten såg förjävlig ut så linda o becca lagade mat och jag o hanna städade lägenheten.
sen längre mot kvällskvisten kom degen och bob och efter det även eve efter hon jobbat klart. 
men jag va död så jag körde hem och däckade dirr. 

har nyss fixat tid till Zita på djursjukhuset i morgon. lilla tuss. hon ska nog röntgas o så för sitt ben. hoppas på det bästa. ska iaf göra mig klar nu. börjar jobb om 1 ½ timme. sen jobbar jag till 22. hooj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0