The sky is the limit,

här sitter jag och hickar, hick. döö jobbigt eftersom jag snart har haft hicka i 20 minuter.
dagen idag har gått urmärkt, mysdag med pappa. vi va som sagt på äventyr idag och det gick bra. jag hoppas att det blir bra också. en annan sak som inte är bra är att lilla tuss är sjuk. är orolig för henne eftersom hon kissar hela tiden. om man går ut med henne kissar hos mycket och länge i ca 5 ggr. sen kommer man in och då kissar hon igen. så tar man ut henne så kissar hos sen in och då kissar hon hela tiden. det är hemskt. =( lilla tuss.
så i morgon klockan 8 ska jag ringa till vetrinären igen. hoppas på att jag får tid till henne snart.
i morgon är det åter till jobb. vi ska till malmö museeum så detta kan bli spännande. har inte varit där på år och dagar.
men men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0