the party don´t start until I walk in

halloj.
nu är denna arbetsveckan över. skönt att hålla helg.
och ikväll ska vi käka fondue hela familjen. love it! händer inte varje dag att alla träffas eller käkar tillsammans
eftersom alla jobbar olika. men ikväll då jävlar.
annars då?
lillen har kommit på en ny sak, väcka mig klockan 6 på morgonen och gärna innan det då och då. underbart eftersom jag börjar jobba 10. och då har hon hunnit bli trött igen. perfect match.
har absolut inga seriösa planer inför denna helg inte. vet bara att pappa och jag ska iväg på söndag och att jag ska fika med Emilia. mamma jobbar =( buuuh. men sånt är livet.
big sis har blivit sjuk, någon sort av kräksjukan kasnke. synd tycker jag för hon ser förjävlig ut och mår inte alls bra =( hoppas det inte smittar, har icke tid.
yeahyeah har inget mer att berätta. ha det. hoooj


Kommentarer
Postat av: Amiroliwia

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-01-13 @ 08:59:26
URL: http://amiroliwia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0