keep on walking

uppe med tuppen? har redan varit vaken i en timme. usch och fy. både jag och lillen har varit oroliga i natt. lillen mest busig och jag nervös. kom dock inte i säng när jag hade tänkt igår pga sms. men men jag har iaf kommit på en sak, jag får alltid som jag vill med allt. förr eller senare. bara jag verkligen vill det och går in för det så blir det som jag vill. och jag gillar det. den inställningnen ska jag verkligen ha idag. för jag vill verkligen detta. rent för mycket. jag klarar detta det vet jag.
jobbigt att inte kunna berätta vad det handlar om, men som alla gånger annars får ni veta när det skett. ;)
nu ska jag gosa med tuss. hon har somnat om igen. snällt. hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0