if you're not the one

kvällen igår blev bra trots att jag inte mådde så bra på dagen. det blev god middag och så ska det låta med mamma och pappa. jag älskar så ska det låta. det är grejer det.
vid nio kom björn och jesper och hämtade mig så körde vi runt lite. sen vid 12 åkte vi hem till björn och kollade film. blev filmen "brothers" lite långdragen men bra endå. efter filmen stack jesper hem och jag o björn snackade lite skit innan vi körde till västra klagstorp och hämtade fulla människor.
vid halv 3 något va jag hemma och då slocknade jag fint.

idag blir det kalas hos kusinerna och deras pappa klockan 4. sen ikväll är det 20 års fest för jimmy och märda. känner mig inte helt sugen på det men det va länge sen jag festade och hade skoj. dock blir det en nykter kväll ikväll vilket fall som hellst.
ska nog iaf hoppa in i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0