i wanna hurt you just to hear you screaming my name

god kväll.
hoppas allt är bra med er?!
själv mår jag prima men är dödligt trött. sov dåligt inatt pga lillen och har varit överallt och ingenstans på jobb idag. men jag gillar det. förövrigt har denna veckan nästa snart passerat (eller så känner jag alltid efter jag jobbat måndag och tisdag, för jag är ledig onsdag och sen jobbar jag sammanlagt 17 timmar torsdag o fredag)
som sagt är jag ledig i morgon och förhoppningsvis får jag sova ut lite. annars klubbar jag lillen så hon sover länge hon med. hahaha.
annars har det väl inte hänt så mycket. i helgen hoppas jag på utgång. vad säger ni brudar? sen på söndag ska jag träffa emilia (en som jobbade på ica innan oxå) och ta en fika i stan. hon skrev till mig på msn och sa att hon saknade mig. söta du. så det ska bli trevligt.
nu ska jag o pappa dricka te. hörs ngn dag

love you mom and dad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0