i can't go any further than this

God kväll mina kära vänner.
fast att jag har haft rätt så mycket att göra idag på jobb så har jag hunnit med att kolla ”my one and only”, ”stomp the yard” och snart hela ”The Time Travelers wife” . tänkt vad mycket man hinner med på 12 timmars arbete. Alla som känner mig vet att jag älskar dans.  So you think you can dance är ett älsklings program men speciellt dansfilmer. Och sen är det ju bara ett plus att där är så många mulatter (mörkhyade) i sådana filmer. Haha. Just love it!
varje gång det kom ut en ny dansfilm innan kunde jag se den varje kväll (och då menar jag varje) i månader innan jag skulle sova. Det är så mycket känslor. Och fast jag vet vad som ska hända i en film så gråter jag alltid på samma ställe. Det är kärlek.

Såg en bra film igår på jobb också, ”this Christmas” där Chris Brown har en av huvudrollerna. Spelar ingen roll att han har misshandlat Rihanna, han kommer alltid att vara min idol. Alltid. Förra året i januari uppträdde han i stockholm på Hovet och gissa vem som va där? Han är inte bara bra på skivor utan live också. Mamma mia!
Fick i alla fall hans skiva Grafitti i julklapp och jag lyssna sönder den. Dag som natt. Hade/har den i bilen sen när jag va hemma spelade jag den där. Var än jag är, så är chris skiva med mig. Det roligaste va att alla tyckte att den nya skivan inte alls va bra och nu när folk som åkt med mig eller hört låtarna på radio så diggar alla den sten hårt.
Jag sa iaf till pappa att jag måste ha en ny skiva snart eftersom den andra går snart inte att lyssna på så ut sliten den är. Men pappa lovade att fixa. Jag gillar det!

Jaha annars då?
i lördags blev det ingen 30 års fest och ingen törringe. Det blev först mys hemma sen begav jag mig till Jesper och kollade fotboll och mös där istället. Dock somnade jag hahaha. sen körde jag hem.

Hela söndagen va mys från början till slut. Käkade tacos med familjen och sen hyrde vi ”Luftslottet som sprängdes” förövrigt är alla filmer i den serien för jävla bra. Alla andra svenska filmer kan slänga sig i väggen för det här är grejer.  Efter det körde jag hem till store stjärna och hängde lite med grabbarna. Döö mysigt och riktigt länge sen jag va med dom. Efter det åkte jag hem och nannade dö gott.

Igår va det jobb 10-22. Hade fullt upp hela dagen så när jag och Zita kom hem deckade vi direkt. Vi va såå trötta. Det skönaste med det är att hon sover hela natten och i morse vaknade jag av såå många blöta pussar i hela ansiktet. Den lilla tussen va på bushumör så det va bara att ta sig i kragen och gå upp. Lite ångest att behöva gå upp strax innan sju när man börjar 10.
pappa va i alla fall och hämtade henne på jobb runt 4. Sen nu efter jobb ska jag hem till lägenheten och hämta lite saker och fixa en del sen ska jag hem till mamma och pappa igen.

I morgon är jag ledig så då ska jag tvätta och ha mig hos dom. Sen har jag en del att fixa. Och därefter är det torsdag och sen fredag och en halv dags jobb sen är det helg igen. Veckorna och dagarna bara springer iväg.  Skönt tycker jag eftersom det menas med att det snart är sommar….=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0