here i come again on my on

först och främst vill jag bara tacka Classe för en super kväll igår. vilken kille.
trots att dagen va döö stressig och det inte va mycket som gick rätt så blev kvällen rätt lyckad. började med jobb, hem snabbt och lämnade Zita hos mamma o pappa. iväg o hämta evelina sen till Ala och förfestade med linda, evelina och grabbarna. hade dö trevligt. sen begav vi oss alla hem till classe. och under kvällens gång blev vi bara onyktrare och onyktrare och de kom bara mer o mer folk. kul att träffa folk som man inte sett på länge. =)
sen bar det av till Hipp. hade dö ball där inne oxå. träffade både bobby och danne oxå pch det va ju trevligt. sen gick kvällen bara utför. sis kom o hämtade mig sen satt vi uppe till halv 7 och pratade. tack för allt. <3 underbara du.

idag har jag myst o kollat film med sis fram till pappa hämtade mig vid 3. därefter har vi bara haft det mys här hemma. skulle igentligen till andys 30 års fest och törringe men så blir inte fallet. antingen blir det mys hos mamma o pappa eller mys hos jesper. så vi får se vilket jag orkar. =)

ha en trevlig lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0