hello hey whats your name?

urskööön ledig dag hade jag i onsdags. passade hundarna, tvättade 5 maskiner tvätt, gjorde 2 plåtar med köttbullar och bara hade det mys. underbart.
igår va det jobb 10-22. gick döö bra men attans va trött jag är efter jobb. kom hem och inom en halvtimme sov jag och Zita döö gott. dock väckte hon mig lite i 6 i morse så då gick vi ut en runda och sen trodde jag att vi skulle sova vidare men icke. tuss va på bushumör. så det blev frulle o så sen började jag lite tidigare på jobb för jag hade mycket att göra.
ikväll blev det iaf god mat hos mamma o pappa och nyss kollade vi film. mysigt med hela familjen. skönt att ha en lugn helg faktiskt. måste vara på det bästa humöret på söndag för då ska jag och pappa iväg på ett ärende. ja ni vet hur jag är, hundra bollar i luften...
men men nu ska jag mysa med älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0