All That Never Happens

jag suger på det här med att blogga. jag har inte tid helt enkelt. efter jobb är jag så trött och Zita också så vi somnar på 1 sekund. igår skickade björn iaf sms till mig och undra om vi skulle ses. och det va ju kul så han och tjorven körde till mig. mycket trevligt.
för övrigt har varit mamma-pappa-sjuk senaste veckorna( läs: månaderna) så jag är här varje dag. väldigt skönt faktiskt. min familj är bäst. dom sviker aldrig, blir aldrig sura när man säger vad man tycker och tänkter, ser inte ner på ens känslor och dom tar åt sig om jag tycker något är fel/jobbigt och gör något åt det. vad skulle jag gjort utan er?
vill inte leva en sekund utan er vid min sida, hade kunnat byta ut alla vänner i världen mot er. ni är absolut det bästa jag har, jag älskar er.
idag är jag iaf ledig. skönt trots att man får gå upp halv 7 för då tycker lillen att hon sovit klart. men har käkat mysig frukost med mamma och nu är hon iväg och jobbar.
vid tre idag ska jag bege mig till linda sen ska vi ta rocky och Zita till stranden. ta en mysig promenad. kasnke att beccy oxå följer med. man bli dö trevligt. sen i morgon är det jobb, 10-22 i vanlig ordning och till helgen har jag fullt upp! pust.
nu ska vi på promenad, jag och tuss.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Förstår dig! vem kan motstå att älska någon så underbar som mig liksom?!?...hm..vi tycker om dig litegrann också..

2010-03-17 @ 16:48:47
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

jag vet att ni tycker om mig mer än litegrann ;)

2010-03-18 @ 07:18:12
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0