Zita Valentina




kärlek vid första ögonkastet?


tre timmar kvar på jobb sen ska jag hem och pussa på älskling. saknar henne något otroligt idag. och jag saknar min lägenhet. min fina mysiga lägenhet. har sovit hos mamma och pappa ett tag nu pga Zita. Hon kan inte va hos mig nu när hon är nyopererad och sen jobbar jag långa pass så det känns inte lönt att köra hem till mamma o pappa o hämta henne o sen köra till malmö sen samma visa på morgonen igen, hon måste vila. så vi sover där.
men i helgen blir det nog att sova hemma. blir bäst så.
på tal om helgen så ska pappa och jag äntligen ta tag i mitt internet o box problem. ska bli skönt.

har egentligen inte så mycket vettigt att skriva. känns som om att midsommar kasnke blir riktigt lugn eftersom jag måste ta hand om zita. mamma och pappa ska till dalarna i en vecka. så vi får se.

jätte onödigt inlägg. ska fortsätta att lyssna på min spotify lista nu. hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0