You're a knife, Sharp and deadly.

hur underbart har inte vädret varit idag?
har haft en super mysig dag idag. haft musiken på max och sen har jag bara slappat, busat med älskling och rensat stuprännorna. (Y) jag är fööör duktig jag.
har varit hemma i lägenheten o hämtat sommarkläder oxå. jiaaaa.




ser iaf ut så här nu för jag har nyss badat med älskling. ska fixa håret och slänga på mig andra
kläder sen blir det grillning med folket. älskling följer så klart med.
underbart.



bjuder även på en bild på mig och snygge annicka från midsommar.
dock ser det ut som om att jag har en bulle i ugnen.
men så är det när man vägrar att träna. Beachen 2010 här kommer jag.
hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0