when love takes over.

om man gillar när det händer saker så kan man ju hälsa på i vår familj.
helt galet vad det händer saker dagarna i ända. älskling har fått fukteksem efter operationen som varar och kliar. så det blev akuten med henne igår. men idag mår hon bättre. så nu tar hon ännu mer mediciner. min lilla älskling.
allt händer henne och jag hoppas att detta är det sista. vill inte att hon ska va så utsatt som hon är. men vi kommer få en trevlig midsommar tillsammans hon och jag.
när det gäller allt annat så har det varit polisförhör, samtal, rymningar, omhändertagande och massa mer.
har nog aldrig träffat så starka människor som mina föräldrar. dom är underbarast. dom gör allt för att allt ska bli bra.
man kan ju säga att hela familjen har varit så ner tryckta i skiten att det finns inte. men nu förhoppningsvis börjar det ljusna.
som pricken över i:et har jag dragit på mig  ryggskottt och sega com-hem tekniker
så förutom detta dilemat så står allt still.
mycket väntan, på vaddå?
ja att det ska hända något. för dom socialamyndigheterna är fan inte dom snabbaste vi har i vårt avlånga land. och detsamma gäller våra vetrinärer.
men som sagt, börjar se ljuset i tunnlen nu och ett och ett annat leende i min familj. och det glädjer mig. tillsammans är man starka. och det är vi.
älskar er något så fruktansvärt mycket.
sen finns det ju dessa vänner som jag nämnt innan, vad skulle vi gjort utan er?
helvetet brakade loss här hemma för ca en månad sen nu och varje dag får jag samtal eller sms för vänner som jag inte trodde fanns. och det värmer galet mycke.
sen finns det dessa rötägg som är så upptagna med sig själv som lekar att dom varken ser eller hör. och dom kan bara stoppa upp något i sig själv. flera års vänskap och dom lyfter inte ett finger. ur uselt. så till dom visar jjag mitt mitten finger.

hoppas det är bra med alla mina trogna läsare?! haha.
nu ska jag mysa med världens bästa föräldrar och därefter blir det ännu en kväll som är fullpoppad med mys med evelina.

hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0