we made it togheter

Det är inte mycket som går åt rätt håll förtillfället.
älskling blev ju opererad igår, titthåls operation.
men dom hittade inget fel. antagligen sitter det inte i
bogen utan i armbågen. så inom kort blir det operation igen =(
tycker inte alls om det. dom har rakat henne fult och hon haltar.
känner allt jag bara vill va hemma hos henne hela tiden men det
går inte. måste jobba. men som tur i oturen är pappa hemma för han
ramlade ju ner från en trappa på jobb.
så idag på min lediga dag har jag hunnit med att vara hos tandläkaren, hemma
o hämtat tvätt, lämna in min mobil på lagning (vad är oddsen att både den och internet hos mamma
o pappa gick i sönder igår kväll) och sen hämtade jag ut nya mediciner till älskling på
apotekek. sen hem o tvättade och sen klippte jag gräset hos mamma o pappa.
mysig dag med pappa och Zita. nu ska vi snart laga mat
sen ikväll blir det Greys och so you think you dance. =)

här är två bilder på min lilla älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0