var ska vi sova i natt?

igår va det midsommar.
vaknade vid 6 (hur sjukt) men stannade kvar i sängen till 8 då evelina ringde.
fixade allt till hundarna sen stack jag o hämtade upp evelina. blev en solning, handla mat och hämta evelinas midsommarkrans. sen gjorde vi vid oss, hämtade upp Zita och därefter begav vi oss till ÖG. där är alltid en stor midsommar fest med dans och lotter och barnen får åka brandbil runt byn. jätte mysigt.
vid halv 4 körde vi hem igen. Zita va trött men gud va duktig hon är när andra hundar skäller osv. hon ignorerade dom totalt. och hon älskar barn och vuxna. skulle hälsa på allt och alla. lilla älsklingen.
Fixade maten osv.
sen runt 5 befann vi oss hos Flisan. där blev det lite mingel och snack sen började vi grilla. fast att mina och evelinas grillspett bara gick sönder så blev det döö gott. mums. Efter maten runt 8, körde jag hem och tog ut hundarna på en promenad, pussade älskling och bara mös. sen stack jag tillbaka till dom andra igen.
sen blev det lekar och grejer.
klockan 22 började jag köra folk sen körde jag ända till 02.00. helt galet. men lite cash tjänade man allt på det.
Kul att träffa folk som man inte träffat på år och dagar oxå. Det är nice.
somnade iaf dö gott när jag väl kom hem

och sen sov jag till lite över 11. och bara det här med att vakna upp och inte va bakis va guld värt. så jävla härligt. sen har jag bara myst med vovvarna.
funderar på att ta något att käka nu. sen får vi se vad dagen har att erbjuda. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0