She´s not broken, she´s just a baby

Evelina passar ett hus i tre veckor. så igår bestämde vi oss för att grilla där. jag, evelina, linda, becca, björn, hampus och Zita. underbart trevligt.
därefter gick vi några få meter och vipps som det va befann vi oss hos rufus. där ca 10 grabbar befann sig mitt inne i fotbolls VM. fick oss ett kvällsdop oxå vilket va riktigt skönt. sen runt 23 packade jag och Zita in oss i Bilen och körde hem. mycket mysig söndagskväll.



älskade älskling.

i morse kom sis o hämtade Zita runt halv åtta snåret. hon ska va där till i morgon kväll efter som jag jobbar.
dom andra hundarna klarar sig själv men det gör inte lilla älsklingen eftersom hon fortfarande är lite
ringrostig efter operationen.
sen tog jag en promenad med dom andra två vovvarna.
efter det, hör och häpna så tvättade jag bilen. wiiihoo.
nä nu ska jag till jobb. ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0