I don´t miss a thing

god eftermiddag mina vänner.
här sitter jag hos linda och kollar på när hon städar och då och då sjunger jag en liten trudelutt med min hesa stämma. underbart.
hostan och halsen mår inte bättre. det suger.
för övrigt har jag haft världens bästa helg med massa mys, sol och underbara människor. man kan inte önska sig något mer i dagens samhälle.
igår va jag med evelina, gedir och hussni. min man. han är en av dom snyggaste jag känner hahaha. mums. spelade iaf lite Dj hero ( heter det så) jag sög men jag va grym på fight spelet sen haha. en riktig mysig kväll.
i morse vaknade jag 7. tog ut zita på en runda och pussade evelina hejdå. jag, mamma o natta va i tyskland och handlade sprit. och underbara linda och evelina passade min lilla älskling.
nu är vi iaf här och ska strax äta sen får vi se var kvällen tar oss.
studentvecka och allt. blir så fruktansvärt sugen på att ta studenten igen..
men men blogga suger. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0