Hold you

goood förmiddag.
hur mås det?
själv mår jag prima ballerina. sitter på jobb med hörlurarna i öronen och lyssnar på min grymma spotify lista. man blir såå pepp.
tänkte att jag skulle sitta o bli riktigt hungrig så jag kan äta min sjukt goda lunch. det är det ända jag tänkt på sen igår hahaha. nejdå jag är inget matvrak.
jaha, natten va inte mycket att hurra över. har kommit in i en "rädd för att försova mig" period. så jag har vaknat ett X antal gånger inatt. och innan jag skulle sova va jag jätte nojig för jag hörde massa skumma ljud och sen lät det som skottlossning en bit bort. vaknade iaf lite i 8 av att byggarbetarna utanför mitt fönster förde ett jäkla liv. och sen hade dom nog kafferep därutanför.
så det va bara att hoppa upp ur sängen och in i duschen. såg att jag hade fått ett papper i posten och där stod det att i  båda trapphusen på varje sida om mig hade haft inbrott inatt. (Y) yeeeah.
så jag får väl ta mig ner i källaren och se om mitt förråd är ett av dom utsatta.
annars har det väl inte hänt så mkt sen sist jag skrev.
är nojig och har magont pga att lillen ska opereras i morgon. lilla älskling. hoppas dom får rätt på allt nu.
sitter och FB chattar med en från finland. trodde inte att finnar kunde svenska hahaha.
nä nu ska jag göra ngt annat.
hooj



bjuder på en bild på anna, mig och beccy från broddarnas student, yeeeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0