fuck you and you´re bullshit.

det känns som om att jag snart har hostat upp mina lungor. jag gillar inte detta. och jag gillar nästan ingenting förtillfället. jag är arg och bitter och besviken. förstår inte hur någon skulle vilja förstöra för någon annan på detta vis. jag är arg på hela situationen och alla dessa otacksamma jävlar som bara finns till för att göra liver surt för andra. vad är meningen?
och alla dessa jävla idioter som inte vet ett skit men endå ska lägga sin näsa i blöt. dom har inte klart för sig. men endå ska dom yttra sig. varför? jo för deras egna liv är så misslyckat att dom måste ha någon att klanka ner på. vet du vad, jag spottar på sånna som er. jävligt tur att ni är anonyma, inte för min skull utan för er egen. hur kan ni ta er rätten att kalla er vänner?  och sen göra något såhär. vänner ska kunna ta och ge. face to face. utan skitsnack och utan bortförklaringar. ynkliga kräk.
tur att man är född i en vettig familj med världens omtänksamaste föräldrar.
Tack familjen och alla vänner för att ni finns och stöttar. vänner som jag inte trodde fanns har hört av sig. vänner som jag umgick med för länge sen har visat att dom bryr sig. sen finns det dom jävlarna som låssas att dom inte ser och inte hör. bara för dom inte orkar lägga ner sin energi på det. vänner som man har varit kännt i åratal säger inte ett knyst. tack för omtanken fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0