Don´t stop believin'

om man skulle gått utanför min lägenhet nu så skulle man tro att jag har fest. Har kasnke gjort världens bästa playlist på spotify, vilket gör att jag är så sjukt taggad på utgång ikv. men icke det. jobb i morgon.
men vad ska man göra?
Den sensate veckan har iaf varit sjuk. bästa veckan någonsin tror jag. mycket fest blandat med mys, krök, dans, sena nätter/tidiga mornar, trevliga människor och så jävla mycket bra humör från alla håll och kanter. im fucking love it. High on life.
det som är tråkigt är att jag har smittat andra med min hosta och förkylning. sorry babe =( men min är iaf borta. =)
har iaf kommit på denna geniala idén att jag kopplar min iphone till datan oh surfar genom den. ibland är jag förjävla smart. A note to my self: ringa comhem och be dom att hjälpa mig att installera bredbandet och tv boxen.
jaha annars då?
livet leker och allt är så underbart.
tror att jag ska dansa runt med damsugaren och moppen lite. Gud vad jag älskar mina 4 meter till taket and no neighbors. sweet.
ikväll tar jag nog en promenad (som är 10 meter) till hemmakväll och hyr en bra film. ja det gör jag.
hooj



vi lyckas alltid bli tjocka, fula, eller konstiga på bilder.
men lika lyckliga är vi för det. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0