All the right moves.

två timmar kvar på jobb.
därefter ska jag hem till mamma och pappa o hämta älskling och berätta för dom om min och sis nya plan. vi är galna och vi gillar att chocka människor och det ska vi även göra denna gång. haha.
efter det ska jag och älskling träffa sandra. inte vilken sandra som hellst utan min gamla kompis sandra dahlquist. japp tappa inte hakorna nu. tycker att det ska bli dö ball. efter ca 4 års uppehåll kasnke. vi hängde 24/7 när jag gick i 8:an eller va det 7:an? vi va coolast. speciellt när vi hängde på oxie centrum eller fritan. det va tider det. det va tack vare henne jag träffa fredde, lilli, nelson och lissy.
så jag antar att jag har mycket att tacka henne för.
men ikväll blir det iaf ett kärt återseende.
där efter blir det bingen dirr.
kan någon ge mig januari nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0