Why does it rain?

kan den som trycker in knivar i mina tinningar, knutit en hårt jäkla knut på min mage och den som stoppar sina fingrar i min hals sluta med det. Det är faktiskt inte skoj och jag orkar inte må så här längre. det är skit tråkigt.
klarar inte av att focusera på någonting och det ända som hjälper är att sova.
Tycker inte alls att det är skoj.
ikväll ska alla Grilla och spela vollyboll och grejer men inte jag inte. för jag har ingen ork. ska laga mig lite taco kött och göra en god sallad till det sen ska jag ligga ner bäddad i soffan hela kvällen.
nästa vecka ska jag ha semester så då får jag väl uppsöka en doktor som kan hjälpa mig med mina problem. blä.
hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0