Why did you left me. Im standing where you left me. Come and get me

Efter jobb igår åkte jag och mötte upp evelina, vasko och agnes. söta lilla prinsessan har börjat bli stor nu haha.
sen stack vi hem till mig och hämtade lite saker innan jag dumpade evelina hemma och fortsatte hem till mamma och pappa.
efter ett tag kom becca dit. vi fixade oss och sem körde vi o hämtade upp öbbe och star och tog färden mot höllviken och förfest med annicka och kristin med flera. hade dö trevligt :)
sen  blev det taxi till tälten.
blev av med alla och det kom bara mer och mer folk. hade kul i början men sen började alla gratis drinkar slå på för mycket och folk blev jobbiga. Inte nog med att någon jävel tog min plånbok och snodde mina pengar, körkort och bankomat kort. hittar plånboken o alla andra kort i en bajamaja.
Jag hatar folket som befann sig i falsterbo igår. tvi på er.

tog iaf bussen till stan lite övre tre. fick åka gratis pga pengabrist HAHA.
sen tog jag och becca taxi från södervärn hem till mig ?! lööönt
sen blev det matlagning och grejer innan jag hann somna och fick 1½ timmes sömn.

kl 7 gick jag upp och duchade, classe riungde o väckte mig som han lovat. vilken pärla. lite över 8 kom sis och mamma o hämtade mig. sen började den långa resan till Småland och långanäs. lite mer än 4 timmar senare va vi framme och där bestod allt av pussar och kramar och massa prat. kul att se lill fisen igen.
fick svälja ett par ggr för att inte börja att gråta när vi åkte där ifrån. Du klarar detta snäckan. med allt. det kommer bli bra igen. jag älskar dig och saknar dig något så fruktansvärt mycket.

va väl hemma igen i malmö vid 7. och nu sitter jag sminkad och klar. tanken va att vi skulle dra till falsterbo ikväll igen men jag känner mig inte alls taggad på det. speciellt inte när inträdet idag kostar 190 :- helt galet.
så det blir nog utgång i stan med kusinen min.
kommer bli skit skoj

ska städa lite nu. höööres :)


Kommentarer
Postat av: Tommyastri

Very nice site. Will sure visit again.

2012-01-31 @ 13:24:52
URL: http://tommyastri.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0