when you say nothing at all

idag är jag svartsjuk framförallt på alla som är lediga men även dom som slutar tidigt (tidigt för mig är typ 4)
för dom har verkligen kunnat njuta av detta underbara väder. solat o badat o bara slöat. underbart.
något som inte är lika underbart är att det ryktas om att det ska bli dåligt väder i morgon när jag är ledig. och det suger. så jag hoppas på att det är fint väder i helgen så jag kan sola. ska sola så mycket så att jag bränner mig. jaa det ska jag. finns inget finare än när man är solbränd och brun så man slipper ha smink och grejer.
ikväll ska mina kompisar spela vollyboll i detta vackra vädret. och jag själv ska återgå till min bok nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0