When you fall get up

god förmiddag mina nära och kära!
måndagmorgon och allt. Har sovit konstigt inatt?! har kliat över hela kroppen. och har sett ut som typ eksem? vaknade iaf i morse av en duns, älskling ramlade ner från sängen. hon är alldeles för vild när hon sover.

igår va en super duper mysig dag. åkte hem till pappa och käkade o hade bara det mysigt. sen ringde mormor o frågade om jag kunde komma dit o hjälpa dom att boka och betala en resa till österrike som dom ska åka på i september. visst kunde jag det så jag åkte dit där en stund.
sen hem till pappa igen.

hade tänkt att inleda en vit- månad nu. inte dricka, inget rökande & utgångar är tillåtna dock nykter.
får se om det blir något av denna tanken. Den träder isåfall i kraft på onsdag. jappjapp.

btw har jag kommit på min nästa tatuering. blir bra.
nu ska jag fortsätta att mecka med min iphone.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0