When I get older I will be stronger.

Lördagskvällen blev ju ganska sjuk.
telefonen ringer när jag moppar golvet halv 11 på kvällen. det va öbbe.

jag: heeej duu.
öbbe: tjena, vad händer?
jag: moppar golvet o grejer själv då?
öbbe: sitter hos ala. Falsterbo ikv?
jag: ikke. är sugen på chili.
öbbe: jag med. vi drar dit.
jag: okej.

jag åkte o hämtade öbbe och jesper, hem till mig och bytte om och krökade sen tog vi taxi till stan. Hade så galet roligt på Chili fast där va lite folk så hade vi såå skoj. Och fulla blev vi. och dansade och hade oss fram till dom stängde. då drog vi till Brezer. ja för det gjorde vi. va där till halv 5 och sen hoppar vi in i en taxi och åker till Bo01. hahaha helt galet. blev ett natta/morgon dopp där.
sen när vi kom hem runt halv 8 lagade vi mat och kollade one tree hill sen däckade vi fint.

söndags morgon vaknade jag typ 11. dvs 3 timmar senare. väkte grabbarna och tog färden mot arrie för att hämta upp store stjärna. Frulle på Bk, sen blev det Höllviken och kanalen med typ alla människor. utom tjejerna.
dö nice dag. sen blev det Tv tittande och Lan?!
sen beställde jag, öbbe, jesper, fille, store stjärna och lille stjärna mat från santa lucia. Ala kom. sen kom Classe, per, Kryllet, Martin. Blev Fotbolls Vm för hela slanten. 
hade en riktigt trevlig dag.

i morse började med jobb ett par timmar. sen ringde öbbe och vi drog till stranden där linkan, isa och eve befann sig. sen trillade folket bara in. men vif 18 fick det vara nog så då åkte vi hem. ÄLSKAR SEMESTER. så jävla härligt att bara umgås med sina vänner och familj.

Är iaf hemma hos mamma och pappa nu. har nyss käkat och ikväll ska dom andra kröka. inte nadja. hon orkar inte. är helt död efter att bara ha fått 4 timmars sömn på hela helgen. 

i morgon blir det stranden igen. blir braaao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0