waka waka eehhhh

god morgon!
Grillfesten igår var inte så  pjåkig som jag trodde den skulle vara. Fick våra tröjor och våra pass och var vi ska jobba. min grupp har fått mest ansvar och ska stå vid stora scenen. hello artister. ska bli dö skoj faktiskt.
Efter det åkte jag hem och tog det lugnt. pratade med classe oxå. va sugen på Mille men det rann av mig igen.
så jag gick o la mig runt halv 1 och sov döö gott.

i morse vaknade jag lite i 9. åkte o hämtade ut ett paket på posten och nu sitter jag hos mamma och pappa.
ingen är hemma men jag hänger här endå.
Fick prata lite med mamma innan och det behövdes. men nu jobbar hon så nu ska jag och älskling ha mys dag. funderar på att dra till stranden så att älskling kan få bada lite.
sen är det jobb ikväll klockan 17.
blir bra detta.
hörs



jag, precis exakt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0