1,2,3 fanta och rosé

har denna helgen varit galen eller galen?
i fredags började det med mys hos mamma och pappa efter möte och grejer. därefter åkte jag hem o städade o gjorde vi mig. sen trillade folket  bara in. Alla fick sånna sjuka karatefyllor. helt galet. men ut skulle vi. inget snack om saken. tog taxi vid 12 och hamnade på chili. sjukt nog eftersom vi inte alls hänger där varje helg.
hade dööö ball. drack vatten hela tiden eftersom santino vägrade att ge mig drinkar (utom ett) haha. men det va nog bra det.
när dom stängde så va tanken att vi skulle ta taxi hem. men så blev inte fallet. in på etage. konstigt nog va där 25 men vi slank in som på ett bananskal.
efter det tog jag, andy och Linda en runda in om max där vi träffade på jocke o matti o dean igen.
Efter det tog vi taxi hem, lämnade av andy och sen fick vi besök?!

vaknade 9 av att linda väckte mig, ville typ döda henne vid det laget. men upp o hoppa. körde en jäkla massa runder och vid 1 anlände vi i kämpinge. hej mycket folk. Både jag, linda och becca däckade fiiint på stranden. det är nice det. SEn drog killarna för dom skulle kolla matchen men vi stannade kvar ett tag till. Sen körde vi land och skåne runt. avslutade körningen hos linda där jag o becca hoppade i badet o linda intog duchen. sen kom evelina. blev grillning och krök.
sen när vi väl fick tummarna loss gick vi till beccy som hade 20 års fest. trevligt sällskap och ännu mer krök.
bestämde oss för att ta taxi till strandbaden vilket visade sig vara en nitlott. kön va till kina så vi hoppade in i taxin och begav oss till stan. hej chili. hade nog den bästa kvällen på chili. dock va det bara jag o becca, hampus o fille men gud va skoj jag hade. när dom stängde stod jag o snackade med all personal. haha. förjävla härligt gäng alltså.
sen blev det bk och taxi hem till mig. där vi alla däckade.

i morse va det uppstigning kl 9. stranden vid 12 med linda, becca, björn, fille, foppa, öbbe, star, classe, hampus, o sen några andra. hade en dö nice dag på stranden med vatten vollyboll och grejer. därefter drog alla till bk och käkade. mys.
tog en powernap hos linda innan vi körde jenny till höllviken och becca till stan. sen åkte jag o linda och handlade.
blev fläskfile, bea sås, sallad och mys. är såååååå slitna.
ska hoppa i badet snart sen får man väl se om man hittar lite ork till att köra hem.

har iaf haft en dööö trevlig helg. men jag hoppas det regnar i morgon och på tisdag sol på onsdag och regn på torsdag. sen fredag och hela nästa vecka kan det va fint väder igen. jaaaaaa.

hoooj

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tackar för regnönskan!!!

2010-07-04 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0