we gonna party as much as we can

vilken helg det har varit. har jobbat och träffat artister. trevliga prickar det.
i fredags grillade o drack jag o rebecca med santino och hans kompisar. mycket trevlig kväll.
och igår blev det förfest hos mig sen drog vi ut. jävla drag och fylla för den delen med. Stanik fylle mig med shottar?! usch o fy. lite spännande va det iaf när jag skulle gå i morse och upptäkte att jag låst ytterdörren o lagt nycklarna i duschen. mycket spännande.
hämtade öbbe imorse iaf o dumpade honom i Västra sen körde jag hem till pappa. så nu har älskling nyss badat o jag sitter ute på terassen o fikar med pappa. gjorde btw en sjukt god sallad innan med kyckling, bacon, pasta, isbergssallad, gurka, tomat, avokado, paprika, lök o fetaost. mumsigt.
har blivit så beroende av sallad o speciellt fetaost.
men men ska slänga mig i hängmattan strax.
ha en trevlig söndag för det ska jag ha. tjaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0