Underneath your clothes there's an endless story

God förmiddag.
Idag har jag vaknat på rätt sida av sängen. Mår som en prima ballerina med en aning magont. absolut inte som igår utan idag är det mer som "hungrig" känsla. fast jag har ätit och jag orkar inte trycka ner mer för då spyr jag. men ja ni fattar.

Sitter iaf på jobb nu. och efter jobb ska jag hem en runda till mamma och pappa o hämta lite saker sen ska jag inom stan o hämta ut mina skor som mamma lämnat på klackning. =) därefter hem till lägenheten.
Ikväll blir det nog Falsterbo med Annicka, Beccy och Felicia. vet inte om fler ska med men det är dom annicka sa till mig iaf. haha.

i morgon halv 9 kommer la familia o hämtar mig. sen börjar färden mot småland. ska bli jätte skoj att träffa lilla fisen igen. det är trots allt nästen en månad sen sist.
jahapp har nog inget vettigt att skriva mer än så här. om vi inte hörs senare så ha en underbart trevlig Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0