Turn around

idag vaknade jag 07.30. skulle på Möte på kommunhuset i vellinge 08.30. det va ett mycket intressant möte. fick sagt mycket och jag hoppas att det blir något bra av det här nu.
Befinner mig hos mamma och pappa nu i väntan på att dom ska komma hem från samma möte fast deras va en timme senare än mig. och vid 13 ska bigsis dit.
Önskar bara att allt detta löser sig på bästa sätt. Saknar lilsis. Men snart ses vi visst? och allt blir bra. jag älskar dig. och jag älskar hela familjen. vad skulle vi gjort utan varandra? Vi är som en mur som ingen kan rubba.

annars då?
på schemat idag står det djursjukhuset med älskling. jag  hoppas på framsteg. min lilla älskling. efter det blir det playan med Folket och därefter ska vi tagga till, för sen är det förfest hos moi och därefter utgång ikv.
jag gillar det.
nä ska göra lite nytta nu. hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0