Outta youre mind

jag undrar varför jag alltid har otur med vädret när jag är ledig? inte alls kul. blä.
igår åkte jag hem till mamma o pappa efter jobb. skulle bara in här en snabb runda men så blev inte falllet. morbror va också här så jag typ fasnade här och när klockan va 20 i 1 orkade jag inte köra hem så jag stannade här. juppjupp.
kollade iaf på so you think you can dance igår och alex och twitch va helt galna (http://www.youtube.com/watch?v=TLtSfYX8tJk&feature=related) det va typ det bästa jag sätt.

anyway ska snart in till stan o fixa foto till körkort o visum eftersom det inte blev av förra gången. Efter det får vi se vad som händer.
har inget vettigt att skriva om jag ska vara ärlig så vi hörs en annan dag. hooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0