king of my castle

Hej svej i lingonskogen!
igår efter jobb ringde the boys mig. och frågade om jag vill med till bo01 o ta ett nattadopp. Why not?
skulle ju endå hem till malmö efter jag hämtat älskling. så och och älskling åkte dit o badade. riktigt avslappnande och skönt. sen när vi kom hem gick vi en liten promenad innan vi skulle nanna.
Gick dock inget vidare eftersom Zita låg o lysnsade på alla möjliga ljud utanför men till sist däckade hon o jag kort därefter.
Vid 6 i morse tyckte hon att det va alldeles perfekt att gå upp men ikke. låg och drog mig till halv 8. sen tog vi en promenad och körde hem till mammi. köpte med oss bullar också.
sen blev det mys där till jag åkte iväg till jobb. 

Har skaffat mig en ny sysselsättning på jobb, att läsa, just nu läser jag en bok som heter inspärrad. mycket hemsk och mycket bra.

i morgon är jag ledig. ska bli jätte skönt för jag hade tänkt att spendera hela dagen med älskling. vi ska åka iväg och simma. ska bli mys. 

har inte så mycket annat att berätta. har iaf gjort adressädrning nu. har stått att jag bott hos mamma och pappa hela tiden men nu tyckte jag att det va dags att ändra. har ju bara bott på två andra ställen innan där jag bor nu. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0