In loving memory

god morgon!
Igår va det ju jobb till 00.00. hände inte allt för mycket eftersom XL scenen inte hade några artister så vi vaktade mest utrustning för 10 miljoner. haha
men man lärde att känna folk och det va ju dunder skoj.
Efter det åkte vi hem till mamma o pappa. älskling mådde inte bra. så jag ville inte släpa in henne i bilen så hon fick sova där. efter det åkte jag hem och gjorde huvudhopp rakt ner i sängen.
o nu har jag ringt ett par viktiga samtal. ska samla ihop min tvätt nu och bege mig hem till mamma o pappa.
ska chilla där i solen hela dagen så kan lika bra passa på att tvätta. eftersom jag är nojig att gå i våra källare. hatar källare haha.
sen ska jag o sis iväg o fixa pass, visum, nytt körkort och avsluta mitt nordea konto som jag inte använt på säkert 3 år. (Y)
sen ikväll är det jobb igen. kommer nog bli bra ös eftersom både jodla med siv och Europe spelar.
men men hörs.


har blivit för lat för att tvätta av mig sminket om kvällarna.
fy på mig!


Kommentarer
Postat av: Rayangrete

Nice site, keep up the good work!

2011-03-21 @ 15:52:29
URL: http://rayangrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0